سلام هفته ۲۳ام بچم زیاد تکون نمیخوره عادیه؟

۴ پاسخ

آره طبیعیه بعد ۲۴ میگن اوکی میشه
الان منم تکون هاشو حس نمیکنم در حد یه نبض و یکم معدم میلرزه

هنوز زوده، از هفته ۲۸ به بعد مهمه حرکات

فکرتون به چیزای خوب مختص بدین باور کنید اون جنین تو شکمتون فوتبال بازی نمیکنه 😐😐😐

عاره

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۹ ماهگی
مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌ویکم بارداری