نگهداری از دوتا بچه خیلی سخته 🥺

۱۰ پاسخ

خدا بهت قوت بده

خیلیییی تازه اینکه باید حواست ب اولی بیشترباشه سخت تره

از شما فاصله اش که خوبه..من دخترم 11ماه پسرم دوماه

خوبه دیگه دوتای اولی منم اختلافشون ۴سال بود

واااای پسر منم ۵ساله بشه بعدی بدنیا میاد
فکر میکردم سنش خوب باشه استرس گرفتم

وای من پسرم ۲ سال ۱۰ ماهشه دخترم ۱ ماهشه پدرم در اوووومده

بچه هاتون چقدر فاصلشونه

خیلییییی☹️☹️☹️☹️

عزیزم دوقلو اوردی؟

چقد فاصله سنی دارن

سوال های مرتبط

مامان رضا رادین مامان رضا رادین ۲ ماهگی