مامانا دوقلو ها تا چند وقت نگهداری ازشون سخته

۱۳ پاسخ

تا همیشه😂😂

برا من تا ۴۰ روز خیلی خیلی سخت بود چون دخترم اصلا شب نمیخوابید من کل شب بیدار بودم بعدم صبح پسرم بیدار میشد کلا خواب نداشتم ولی الان خدارو شکر خیلی بهتر شدن

دوماهگی به بعد بهتر میشه به نظرم

عزیزم قطعا الان که بچهای شما یک ماه دارن خیلی حیلی سخته چون هیچ خوابی نداری
ولی ازچهارماه به بعد خوابشون به نسبت الان بهتر میشه
ولی بجهای من الان که یکسال دارن هم خیلی واسم سخته نمیتونم به هیچ کاری برسم

سلام مامانای گل دوقلوها بنده کافی نت آنلاین دارم باسابقه چندین سال برای ثبت‌نام هدیه دوقلوها درخدمتم بااین شرایط که بجز دوقلوها حداقل یک بچه دیگرداشته باشید ویادوقلوها تنهادارید ازطریق ای وی اف یا ای یوای بدنیاامده باشند هدیه ۵۰میلیونی تعلق می‌گیرد اگرشرایط رودارید پیام یادرخواست دوستی بدید درخدمتم مامانای گل دوقلوها

دخترای منم هنوزم اینتورین ولی نصبت به ماه اول بهتر شدن

بچه های منم تا ۶ماهگی اذیت میکردن نمیخوابیدن بی خوابی ازهمه چی سخت تره با اینکه من ازوقتی بدنیا اومدن خونه مامانم بودم تا ۶ماهگی تموم بشه ولی خیلی اذیت شدم الان خداروهزاران مرتبه شکر خیلی بهترشدن منم استراحت میکنم حال وحوصلم سرجاشه😎

دوقلوهای من تا۶ماهگی خیلی اذیت میکردن ولی الان دوتایی باهم بازی میکنن منم کارمومیکنم خداروشکر

والا خواب شب بچه های من خوبه اما هنوزم آسونتر نشده برام. دست تنها از پسشون برنمیام. همیشه یکیشون داره گریه میکنه، یکی که گریه کنه اون یکی هم بیقراری میکنه. از ۶ صبح بیدار میشن تا ۹ شب مثل سگ میدو ام اینور و اونور.

خوابشون۶ماه بعد تنظیم میشه

تا همیشه🥹🥹

منکه راحتی نمیبینم

برا من نوزادي تا ٧ ماهگي عالي بود عالييي خيلي بچه هاي خوبي بودن
و الان كه يك سال و ١ ماهشونه دارم نابود ميشم دست تنها
خيلي شيطون ميشن
بنظرم هيچ موقع آسون نميشه فقط هر چي ميگذره سر و صداي ما بلند تر ميشه

سوال های مرتبط

مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی
مامان رضا رادین مامان رضا رادین ۲ ماهگی