چقد نگهداری از نوزاد نارس سخته🥺🥺🥲

۷ پاسخ

بله ۱۳شب ان ای سی یو بود ۷شب دستگاه بود تازه دیروز اوردمش خونه

من بچم یک کیلو بدنیا اومد تازه شده ۲۵۰۰ من چی بگم پس

ببخشید عزیزم دستگاه رفت یا نه؟
منم الان34هفتم اگه به دنیا بیاد میره دستگاه؟

بچه اول ودومم نارس بودن درکت میکنم

خیلییییییییییی

چند هفته ب دنیا اومده خواهر؟
بمیرم چند کیلوعع

خداقوت

سوال های مرتبط

مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۸ ماهگی