۷ پاسخ

ولی شیرینه امیدوارم منم تجربش کنم .سر دخترم شیر نداشتم حسرتش موند به دلم

آخی زایمان کردی عزیزم؟
به سلامتیییی

بنده داغاااانم

ولی من همه چی خوردم تا الان هیچی نشده
چون بعدش عرق نعنا میخورم زیاد

وای اره من تا دوماه وده روز تحمل کردم بعدش دیگه کم کم شروع کردم به خوردن

اره متاسفانــــــــه

عزیزم🥲😂 قرار همه تجربش کنیم😁

سوال های مرتبط

مامان رضا رادین مامان رضا رادین ۲ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۸ ماهگی