۴ پاسخ

سلام عزیزم تو نظرات مامانای دیگه دیدم سونو لن تی قنبری رفتی راضی نبودی(مثل من) بعد قرار بوده انومالی بری طاهریان(مجدد مثل من) میخاستم ببیتم رفتی انومالیو؟ طاهریان گیر نداد ک ان تی چون اینجا نیومدی انومالیم انجام نمیدم؟

آره منم حس میکنم بعضی روزا قدامیم

تو هفته های 9_10 هیچی حس نمیکردی تو شکمت؟

نی نیه من ۱۶هفته فهمیدم

سوال های مرتبط