۷ پاسخ

نه طبیعیه
بیشتر از ۳۷ ونیم تب حساب میشه

دمای طبیعی بدنه

۳۸ به بالا تبه

نه ۳۷تب نیست،با دماسنج جیوه ای هم چک کن اگه حس میکنی تب داره،۳۸به بالا استامینوفن بده

نه عزیزم تب نیست

ن ۳۷ تب نیس

نه عادی هست …هر ۶ ساعتی یکبار اونم دو برابر وزن

سوال های مرتبط

مامان اقا امیررضا🤴🩵 مامان اقا امیررضا🤴🩵 ۱ سالگی