خانما دمای بدن پسزم اینه بش استامینوفن بدم

تصویر
۴ پاسخ

با آرامش خودت که آروم باشی فندقتم آروم میشه

آره بهش بده ولی نگران نباش

نه عزیزم تا دمای ۳۷.۵ تب حساب نمیشه

نه زوده این دمای عادیه بالای 37.8 تب حساب میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱ سالگی
مامان دختری💕 مامان دختری💕 ۱۲ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۲ سالگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۱۶ ماهگی