۴ پاسخ

منم همینجوری میشم نمیدونم چمه

خطرناک نیست ولی دکتر به من یه قرص داد گفت شوک عصبیه اگه شدید بود یه دونه بخور

من سرمم اینجوری میشه شدید عصبانی بشم

نمیدونم شاید فشارت بالاپایین میشه یه دکتر عمومی برو بعد آزمایش مینویسه برات معلوم میشه بعد میری متخصص

سوال های مرتبط

مامان دایان مامان دایان ۲ سالگی