پدیلاکت بده روزی ۵ قطره تا ۱۰ قطره
پسرمنم سرماخورده دیروز بردم دکتر آنتی بیوتیک داد امروز اسهال شده چیکارکنم ببرم داروهاشو عوض کنه به نظرتون؟
پسر منم اینجور شده همه راها رو امتحان کردم
شیرخشک بیومیل ال اف 3بار 60تا بهش بدی در طول روز اسهالش خوب میشه من دخترم سرماخورده بود اسهال بود بعد دکتر گفت هرموقع اسهال بود بهش در طول روز دو الا سه بار بده اون 60سی سی
پودر سنجد
ب بچه من دکتر قطره پدی لاکت داد هر ۱۲ ساعت واسه اسهال
شیرخشک هم اِل اِف گفت بده
سلام مامان طاها
یه سوال میگم وقتی میخوای بگی مثلا مریم با طاها رفت چطوری میگی ؟
میگی مریم طاهینن گدی یا مریم طاهاینان گدی؟؟؟
موز بده یا سیب درختی رو رنده ریز کن و بزار تیره رنگ بشه بده کمکم بند میکنه اسهالو
موز.
آب سیب یا پوره سیب
موز بده فقط
من هم دخترم سرما خورده اسهال هم داشت به اندازه نخود نبات با شیرخشک قاطی کردم دادم خورد بهتر شد
پدی لاکت خیلی خوبه
وای پسر منم اینجوریه سرما خورده اسهالم داره خوبم نمیشه
پدی لاکت
خونگیشو نمیدونم ولی دختر من اسهال میشه پدیا لاکت میدم ۵قطره اوکی میشه
بایو لاکت یا پدی لاکت روزی ۱۰ قطره بده خوب میشه
آنتی بیوتیک اگر میخوره مال اونه
وای بچه منم اینطوره سرما خورده اسهال هم میکنه
اگه دارو مصرف میکنه بخاطر داروهاشه بعد تموم شدن دوره درمان اسهالشم خوب میشه
پسر منم سرما خورد اسهال شد داروهاشو که قطع کردم اسهالش بند اومد
فقط مراقب باش شیر خوردنش کم نشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.