۴ پاسخ

سلام عزیزم همه بچه ها همینطورن از سه ماهگی به بعد درست میشه، بهش میگن کولیک نوزادی

دختر منم دو هفته ای اینجوری شده، دکتر هم بردم قطره داد شیرخشکشو عوض کرد، حوله داغ میکنم میبندم به پهلوش، نمیدونم از چیه

نه بزرگتر بشه خوب میشه

وایی پسر منم دقیقا اینجوریه تا خود صبح فقط زور میزنه ولی مدفوع اسهالی

سوال های مرتبط