چند تامهمون داشتین کیک خیلی بزرگه
به صدتا دکور شلوغ پلوغ میارزه
همه چیزه این عکس زیبا و شیکه😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
من عاشق ساده بودنم همیشه هم شیک ترین ها تو سادگیه
مهم اینه برا فرشته کوچولوت یه خاطره ساختی عزیزم 💗
خیلی هم قشنگیه.دوسش داشتم
اتفاقا همین سادگی خیلی زیباتره
خیلیم عالی
بنظرم ساده و شیکه
اره گل بود خیلی قشنگ میشد ولی خو بازم خیلی قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.