۷ پاسخ

چند تامهمون داشتین کیک خیلی بزرگه

به صدتا دکور شلوغ پلوغ میارزه
همه چیزه این عکس زیبا و شیکه😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
من عاشق ساده بودنم همیشه هم شیک ترین ها تو سادگیه
مهم اینه برا فرشته کوچولوت یه خاطره ساختی عزیزم 💗

خیلی هم قشنگیه.دوسش داشتم

اتفاقا همین سادگی خیلی زیباتره

خیلیم عالی

بنظرم ساده و شیکه

اره گل بود خیلی قشنگ میشد ولی خو بازم خیلی قشنگه

سوال های مرتبط