بهش شربت بی بی کر بده روزی ۵قطره
شوخی میکنی؟؟ دختر من از هر ۴ روز یبار پی می میکنه
اگه شیر خودتونو میخوره تا یه هفته طبیعیه اگه شیر خشک میخوره بعد از سه روز شیر خشکشو عوض کنید ببلاک کامفورت خوبه برای یبوست
عزیزم از من ۴روزی ی بار پی پی میکنه
نکران نباش تا هفت روز طبیعی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.