۵ پاسخ

بهش شربت بی بی کر بده روزی ۵قطره

شوخی میکنی؟؟ دختر من از هر ۴ روز یبار پی می میکنه

اگه شیر خودتونو میخوره تا یه هفته طبیعیه اگه شیر خشک میخوره بعد از سه روز شیر خشکشو عوض کنید ببلاک کامفورت خوبه برای یبوست

عزیزم از من ۴روزی ی بار پی پی میکنه

نکران نباش تا هفت روز طبیعی هست

سوال های مرتبط