خانما بچم از دیروز پی پی نکرده بنظرتون مشکلی نیست؟

۳ پاسخ

برامن الان ۵ روزه نکرده.تو همین گهواره دیروز خوندم ک نوزادایی ک از شیر مادر تغذیه میکنن وقتی ک خوب جذب بدن میشه چیزی برا دفع نمیمونه ک پی پی کنن.اگه پوشک خیس داره و حال عمومیش خوبه نگران نباشید.ولی برا من هم روزی دوبار سه بار میرفت اما الان ۵ روزه شکمشو با وازین و روغن زیتون ماساژ دادم مقعدشو چرب کردم فایده نداشته

میگن اخه تا پنج روز اینا نکنه عادیه یبوست حساب نمیشه شیرخودتو میدی یاشیرخشک اگه شیرخشکه احتمالا ازاون باشه

دکترا میگن تا ۴ پنج روزم طبیعیه . من از نصف شیاف گلیسیرین استفاده میکنم

سوال های مرتبط