فقط همون بیمارستان کودکان
جمعه ها که مطب باز نیس
درمانگاه کودکان توی پردیسان خیلی خوبه ... اشتباه نکنم خیابان هویزه اس
درمانگاه بقیه الله ولی فک کنم الان دکتر رفته
دمتر برقعی احتمالا باشه
خرمی برو بخش کودکان داره
دکتر اطفال نیست؟
جای بهتر میخوام
بردمش بیمارستان اطفال کاری واسه بچه نمیکنن که موثر باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.