۴ پاسخ

منم همینجورم هنوز هم درد دارم هم سوزش

منم همینطورم اکثر اوقات

عزیرم من اینجوری نشدم ان شاءالله که چیزی نباشه ولی بد نیست بری معاینه همون بیمارستانی که زایمان کردی

من همین الانم گاهی اوقات بخیهام میسوزه عادیع فک کنم

سوال های مرتبط