۴ پاسخ

طبق کد ملی گفتن از فردا

از فردا برای دهک ۱تا۳ میریزن بقیشو نمیدونم باکد ملیم نیست ماه پیشم گفتن باکد ملیه ولی ما اخر کدملیمون ۷ هستش باید۲۵به بعد فعال میشد ولی همون ۱۵دهم گرفتیم

نه نریختن

نه به ترتیب شماره آخر کد ملی سرپرست ۱۵ و ۲۰ و ۲۵ فروردین میدن

سوال های مرتبط