۵ پاسخ

پایین

پایین باشه.جهت عادی خودش
پوشکم اونقد سفت نمی بندیم دیگه که نشه جابه جا شه

پایین

همیجور رو ب پایین نوکش باشه

روب پایین البته وقتی ختنه اش کنی دیگه نیاز نیس پایین بالاش کنی

سوال های مرتبط