۶ پاسخ

زایمان اول و دوم فرق داره
برا من اولی پسر بودچون بیتجربه ای خیلی سخت بود
دومی دختر بود راحت بود
امیدوارم اینم دختره راحت تر تر باشه

اطرافم همه دختر راحتر بوده تا پسر

معمولا میگن پسر راحتره
دختر یه درد سوزناک و وحشتناک داره که آدم میمیره
البته به قول بزرگترها و مادربزرگ ها

والاه خودم اولیم بعصی میگن پسر راحتر ه

چه فرقی داره

فرقی نمیکنه بستگی به وضعیت جسمانی ،و بدنی خودت دره و وزن بچه که درشت باشه یا ریز

سوال های مرتبط