بدون شرح!!!
#ببم#بچه#پوشک#جنین#حامله

تصویر
۹ پاسخ

ان شالله پیدا کنند
چون زندش خیلی به درد میخوره

وای 😂😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂 بیچاره کلی فارسی یاد گرفته نمیدونست میخوره ب پست ما لر ها 🥶

ازبالا بیفته مگه نمیمیره؟

شد ۱۵ میلیارد 😇

کاش تو شهر کهگیلویه و بویر احمد زندگی میکزدم

پیداشم کنم ب کسی نمیدم خودم اعتراف میگیرم ازش😂😂

کاش من پیداش میکردم خیلی به پولش احتیاج دارم 😂😂😂😂😂

😂😂😂روحیه ی طنز پردازیه ایرانیا عالیه

سوال های مرتبط

مامان ناردونه و نانا مامان ناردونه و نانا ۲ سالگی
مامان فندقم مامان فندقم ۲ سالگی
مامان میلان مامان میلان ۲ سالگی