خانوما شربتی ایمونیس کسی داده ب بچش خوبه؟

تصویر
۹ پاسخ

آره خیلی عالی هس جزو بهترین هاس

من دادم هیچی تاثیر نداشت از هیچ جهتی

من که راضی نبودم
الان یکی گرفتم خیلی خوب و کامله

من دادم ی دوره الان دوباره شروع کردم
البته ی روز در میون میدادم روزی ک اینو میدادم مولتی نمیدم دیگه الان مولتیش تموم شد اینو دارم هر روز میدم

عه من اینو خودم میخورم با شوهرم😂

بچم عاشقشع

عالی

ب پسرم میدادم
نصف ک میاد نمیخوره
ولی خوبه سیستم ایمنی بدن میبره بالا

من هر پاییز به دختر ۵ سالم یه دوره میدم.به نظرم برای تقویت سیستم ایمنی خوبه

سوال های مرتبط

مامان جیرانیم♥️ مامان جیرانیم♥️ ۲ سالگی
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو ۲ سالگی