کسی ب بچش سنسنول زینک داده ؟خوبه دوستان؟

۴ پاسخ

من دادم خیلی خوبه

من دادم عالیههه

سانستول زینک پلاس دادم اره خیلی خوب بود

من خواستم بدم دکتر گفت یبوست بچتو زیاد میکنه زینک ولی خیلی دادن راضین

سوال های مرتبط

مامان جیرانیم♥️ مامان جیرانیم♥️ ۲ سالگی
مامان دانیال و جانا مامان دانیال و جانا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان nellin
🌞🌈 مامان nellin 🌞🌈 ۲ سالگی
مامان آیدین و آذین مامان آیدین و آذین ۲ سالگی