خانوما از تایم پریودیم 13روز گذشته فکنم حاملم 🥲

۷ پاسخ

ولی اگه جدی حامله باشم نمیخام به کسی بگم🥲🥲

وای من دو روش جلو گیری باهم انجام میدم 😑😑😑😂انقد میترسم

من جای تو بودم (خدای نکرده🤣) سکته رو زده بودم

باز خوبه تو انگار بدتم نیومده😂من بودم جر میدادم خودمو شوهرمم خودشو جر میداد

خدا رحم کنه 😅

باز یه بی بی بزن

🤦🏼‍♀️خیلی شرایط سختیه.

سوال های مرتبط