۶ پاسخ

منم

منم همینجوری ام فقد بخاطر بچه

منم ☹️

دقیقن .تو تاپیکم هست هیچ چیز خوشحالم نمیکنه

فقط بچه ها دلخوشیمونن، به خاطر اونا باید سرپا باشیم عزیزم

همه همینیم

سوال های مرتبط