۵ پاسخ

اره عزیزم منم ماه بعله پریود شدم .طبیعیه دیگ بالاخره

شما دکترت کی بود عزیزم

اره عادیه

چرا کورتاژ کردی عزیزم!

اره عادیه منم کوتاژ کردم دقیقا ماه بعدش پریود شدم حتما شکمت گرم نگهدار جوراب بپوش چیزای گرم و مقوی بخور تا دوباره جون بگیری بعد پریودت هم برای احتیاط سونو شکم و لگن بده

سوال های مرتبط