نه بابا طنزه
فدات بشم که اینو جدی گرفتی
والا ما بختیاریا مهمون نوازیم حتی دشمنمون بیاد خونمون خوب پذیرایی میکنیم.بعید نیست بهش کباب بدیم بعد تحویلش بدیم
از ایرانی بعید نیست 🤣🤣😁 مخصوصا اون باباهایی که هرچند وقت یه بار دست یکیو میگیرن میارن خونه 🤣🤣
نه بابا از راست باشه احتمالا خود خلبان کباب میکنن 🤣🤣🤣
ممکنه راستم باشه 🤣🤣🤣🤣
نبابا این جوکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.