توی ماهواره نشون میده میدع خلبان راسته

تصویر
۷ پاسخ

نه بابا طنزه

فدات بشم که اینو جدی گرفتی

والا ما بختیاریا مهمون نوازیم حتی دشمنمون بیاد خونمون خوب پذیرایی میکنیم.بعید نیست بهش کباب بدیم بعد تحویلش بدیم

از ایرانی بعید نیست 🤣🤣😁 مخصوصا اون باباهایی که هرچند وقت یه بار دست یکیو میگیرن میارن خونه 🤣🤣

نه بابا از راست باشه احتمالا خود خلبان کباب میکنن 🤣🤣🤣

ممکنه راستم باشه 🤣🤣🤣🤣

نبابا این جوکه

سوال های مرتبط

مامان زندگیم مامان زندگیم ۳ سالگی
مامان ایلیا ❤️ دریا مامان ایلیا ❤️ دریا ۲ سالگی
مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 هفته پنجم بارداری