۷ پاسخ

خداروشکر بخیر گذاشت واکسن اش

تنها مشکلم اینه بعد واکسن شیر نمیخوره دیگه😭

خیلی خیلی راحت اصلا نه تب داشت نه گریه کرد خیلی راحته تو دوماهگی اذیت کرد

راحت بوود خداروشکر تب نکرد

کمپرس سرد خیلی بذار تا درد نکشه

برای من که راحت تر از دوماهگیش بود ان شاالله که برای شما ام راحت باشه

من پریروز زدم یک شب خیلی سختم بود تب کرد
ببین اگه تب نکنه اوکیه همه سختیش همون تب هست

سوال های مرتبط