مامانا تب پسرم ۳۸و۸ خیلی بالاس؟؟
چیکر کنم بیاد پایین ا

۴ پاسخ

شیاف استامینوفن ۱۲۵ داری بزار
اگه نداره پاراکید بده و پاشویه کن لباساش رو کم کن خونه هم خیلی گرم نباشه

پاراکید دو برابر وزنش بده شش ساعت صبر کن دیدی هیچ تغییری نکرد تونستی خودتو به دکتر برسون
نشد حتما شیاف استامینوفن۱۲۵ بزار

اول قطره استامینوفن بدین تب بیاد پایین.دنبال علتش باشین مممکنه عفونت باشه حتما پزشک ببرید .تب باعث کم آبی بدن میشه.بعد از پایین آمدن تب حتما شیر بدین

خیلی بالا نیست ولی تب داره
پاشویه کن‌‌‌...استامینوفو دو برابر وزنش بده بهش..لباساشو کم کن
میاد پایین گلم

سوال های مرتبط

مامان محمد مهراد مامان محمد مهراد ۱۵ ماهگی