چون هزینش زیاد هست دکتر من خودش گفت عربالکری اول که مشکل نداشته باشه دومی اختیاری هست .ولی سونو انومالی رو باید حتما بری
غربالگری اول که دادی منظورم ازمایش هست که باجوابش رفتی سونو ان تی دادی
این هم غربالگری دوم هست که باید بدی بعدش بری سونو انومالی
سونوى آنومالى
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.