۱۲ پاسخ

واسه من با لباس خونه مشخصه ولی با لباس بیرون اصلا مشخص نیس

چقدر خوبه من انگار پا به ماهم شکمم خیلی بزرگه سر دخترم این شکلی نبودم

از هفت ماه به بعد مشخص میشه نگران نباش
البته بدن ها باهم فرق میکنه

چون بچه هنوز خیلی کوچیکه

منم. شکمی هم که الان دارم. یه کم از قبل بوده هیچ کس نمیدونه باردارم. تازه به مامانم گفتم

منم اونجوریم🥴

واسه منم اینجوره مهم اینه بچه سالم باشه و وزنش نرمال باشه

تو پهلوته

منم شکم ندارم بیشتر پهلو هست
هر کسی یه جوریه بدن با بدن فرق داره

تو پنج ماه شکم کوچیکه از شیش ماه کم کم بزرگ میشه

منم همینجوریم هنوز کسی باور نمیکنه حاملم😐😂

طبیعیه منم تقریبا همینم

سوال های مرتبط

مامان مارشمالو🍬 مامان مارشمالو🍬 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ترانه و گل پسر مامان ترانه و گل پسر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد