من شیش ماهم داره تموم میشه هنوز اونجور که باید شکمم دیده نمیشه شما که هفتت خیلی پایینه عزیزدلم
من ۷ماهمه هر کی میبینه میگه به حامله ها نمیخوری شما ک سه ماهته😅😕
دعا میکنم تااااخر بارداری بالا نیاد رشدش همه چیزش خوب باشه ولی بالا نیاد خوشم نمیاد اصلا
برای من ۷ ماه درومد
منم اصلا شکم ندارم🥴
گلم هنوز زوده برای شکم .. بعضی ها هم ک بزرگ شده توی این هفته بخاطر اینه ک بدن با بدن فرق داره .. بعضی بچه ها زودتر خودشون و میکشن بالا بعضیا دیر تر
من ماه ششم شکمم در اومد .تا قبلش نداشتم.سایز شکم مهم نیست
منم شکم ندارم زیاد
گفتن چون قدت بلنده نرماله همین قدی ک شکمت هست
خیلیی زوده از الان در بیاد من ۷ماه هستم تازه یکم در اومده اونم با لباس بیرون اصلا مشخص نیست از ۸ماه به بعد انفجاری رشد میکنه
منم دوقلو دارم اصلا شکم ندارم همه شلوارم راحت اندازمه، فقط شلوار لی یکم. از قبل کیپ بود خودم نمیپوشم، وگرنه سایزمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.