۷ پاسخ

میگه دَدَ 😁

دختر من میگه دد🥰😊

آوخ قلب خاله ش
آوین قشنگم 🧿🧿🧿🧿🎀

اره دیووتم میکنه اگ نبریش

لیز نمیخوره روی سرامیکا؟

اره عاشق دَدَرِ😂

دختر من اگ رفتیم بیرون با گریه میاد خونه 🙊

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۲ سالگی