فرنی..
اگه بچت رفلاکس نداره فرنی بده چون هضمش برای معده خوبه سبکه
ولی اگه رفلاکسی با پوره شروع کن
اگه سابقه رفلاکس و آلرژی داره حریره بادوم نده
فرنی ساده آرد برنج با آب بپزه غلیظ بشه بعد ک دماش متعادل شد با شیر خودت یا هر چی ک بچه میخوره رقیق کن بده بخوره آب جوشیده سرد شده هم بده
فرنی
من اولشو با پوره سیب شروع کردم
اگه باشیر سیر میشه و رشدش خوبه بزار پایان ۶ماهگی
برنجو دو روز خیس کن و چند بار آبشو عوض کن تا کامل آرسنیکش از بین بره بعدخشکش کن آسیابش کن این از آرد برنج حالا یه قاشق مربا خوری آرد برنجو بریز تو نصف لیوان آب جوش بزار آروم بپزه تا به غلظت ماست برسه اخر سرم که خنک شد میتونی کمی شیر قاطیش کنی
حریره بادوم
صبر کن ۶ ماهگی
دکتر دخترم تاکید دارع ۶
فرنی بده
فرنی از داروخونه باید بگیریم ؟
ای جانم 😍
من اولین بار به دخترم پوره سیب دادم بعدش فرنی آدر برنج
فرنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.