سرگیجه تو هفته من کسی گرفته

۲ پاسخ

وقتی سرگیجه باشه میتونه واسه افت فشارباشه....واسه ضربان قلب بالاباشه...واسه ضعف باشه.‌...من امروز ضربانم بالارف سرگیجه داشتم مثلا

منم دارم دو روزه زنگ زدم دکترم گفت کم خونی شدید داری
آخه ویار دارم مرغ و گوشت و تخم مرغ و خیلی چیزا نمیتونم بخورم بچه از من تغذیه کرده خودم داغون شدم گفت مثل دارو هم شده بخور یه تیکه کوچیک
انجیر خشک پسته بادوم هم گفت خیلی خوبه بتونی بخوری روزی چند تا
دو روزه دارم زوری هم شده یه تیکه گوشت یا مرغ میخورم بلکه بهتر بشم
من حتی دراز هم کشیدم سرم گیج می‌ره گاهی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان امیر علی مامان امیر علی ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان آرام مامان آرام هفته بیست‌وهشتم بارداری