خانما سرگیجه تو این هفته عادیه ؟؟
من یکم سرگیجه دارم

۵ پاسخ

وای من از صبی خیلی دارم😞😞

منم داشتم ، یهویی خوب شدم

کم خونی داری؟

من از اول تا الان دارم

من داشتم حتی نای دوقدم راه رفتن هم نداشتم دکتر برام ویتامین هامو بیشترش کرد

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلوین🤰 مامان دلوین🤰 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی
مامان علیرضاو علیسان مامان علیرضاو علیسان ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری