نه عزیزم آب قند بخور خوب نشدی برو دکتر
من دارم آزمایش هامم خوب بود
من توی هفتهی شما دوروز سرگیجه و سیاهی چشم داشتم
وای افتضاح بود
با استراحت فقط آروم شد
منم دارم
منم دارم بیشتر شبا اینجوری میشم ولی میادو میره دائم نیست
فکر میکنم طبیعیه به خاطر افزایش جریان خونه
منم ی وقتا دارم
یاقندت افتاده یافشارت پایینه
منم دارم ولی نمیدونم از چیه🫠
فشارت پایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.