سرگیجه دارم تو هفته من طبیعه یا نه

پیشنهادتون چیه ؟

۹ پاسخ

نه عزیزم آب قند بخور خوب نشدی برو دکتر

من دارم آزمایش هامم خوب بود

من توی هفته‌ی شما دوروز سرگیجه و سیاهی چشم داشتم
وای افتضاح بود
با استراحت فقط آروم شد

منم دارم

منم دارم بیشتر شبا اینجوری میشم ولی میادو می‌ره دائم نیست
فکر میکنم طبیعیه به خاطر افزایش جریان خونه

منم ی وقتا دارم

یاقندت افتاده یافشارت پایینه

منم دارم ولی نمیدونم از چیه🫠

فشارت پایین

سوال های مرتبط

مامان رضا معصومه مامان رضا معصومه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🧡🐣🧡 مامان 🧡🐣🧡 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق💙 مامان فندوق💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری