خانما من سرگیجه دارم
طبیعیه سرگیجه؟!

۳ پاسخ

سلام عریزم شما بهتر شدی؟واسه چی بودش منم الان دو سه ساعته سرگیجه دارم

عزیزم منم داشتم
از گوشی کمتر استفاده کن اگر علائم دیگه ای نداری عادیع

منم دارممممم خیلی شدیده

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان آوا خانم😍 مامان آوا خانم😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه ی خدا🩵 مامان معجزه ی خدا🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی