خانما کسی هست قلب جنینش تو ۹ هفته تشکیل شده باشه؟

۵ پاسخ

اره عزیزم مال من ۱۰ هفته تشکیل شد

من ۸هفته تکمیل بودم گف بچه زشد نکرده قلبش نمیزنه باید سقط بشه و بهم قرص گل مغربی داد ۲۰تا استفاده کردم ولی هنوز پریود نشدم

وای من ۱۷ ام میرم برا سنو تشکیل قلب خیلی استرس دارم

آره من هشت هفته و سه روز رفتم سونو قلب
یه هفته هم کم کرد گفت کوچولو تر از سن پریودیم هست شدم هفت هفته و سه روز
قلبش هم تشکیل شده بود

اره مال من ۷ هفته و ۳ روز بودم نشون داد

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته نهم بارداری
مامان خدا هرچی بخواد مامان خدا هرچی بخواد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان یحیی مامان یحیی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان mom مامان mom هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری