اره عزیزم مال من ۱۰ هفته تشکیل شد
من ۸هفته تکمیل بودم گف بچه زشد نکرده قلبش نمیزنه باید سقط بشه و بهم قرص گل مغربی داد ۲۰تا استفاده کردم ولی هنوز پریود نشدم
وای من ۱۷ ام میرم برا سنو تشکیل قلب خیلی استرس دارم
آره من هشت هفته و سه روز رفتم سونو قلب
یه هفته هم کم کرد گفت کوچولو تر از سن پریودیم هست شدم هفت هفته و سه روز
قلبش هم تشکیل شده بود
اره مال من ۷ هفته و ۳ روز بودم نشون داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.