برنج نریز
من برا 60نفر 6کیلو گندم ریختم
شما 2کیلو بریزی بس باشه فک کنم
مال تبریزا اینارو نداذه کلا فقط گندم و نخوده
همه حبوباتو حتی گندم خیس کن بعدش بریز تو قابلمه از هر کدوم ۳ لیوان گندم بیشتر جدا جدا بزار بپزن قلم گوسفندی رو با پیاز فلفل نمک آب بزار بپزه بعد که همشون پختن آب قلمو از صافی رد کن گوشتشو ریش ریش کن مغز داخلشو با آب قلم له کن بعد حبوبات پخته رو به آب قلم اضافه کن گوشتاشم بریز توش پیاز داغ درست کن بریز توش نمکشم بچش اوکی باشه بزار تا جا بیافته و غلیظ بشه فقط خیلی غلیظ نشه که آبش غلیظ بشه
ما آش دندانی درست میکنیم
گندم پوست کنده میریزیم
مثلاً اگر یک کیلو گندم ریختی
همه حبوباتی که استفاده میکنی باید به کیلو باشه
الآنم شما چند تا لیوان حبوبات داری به همون تعداد هم بلغور بریز
برنج آشو سفت میکنه نریز
اینجوریشو نمیدونم عزیز ما اینجور درست نمیکنیم مال ما با گندمه
به نظرم برنج نریزی بهتره ، همون بلغور گندم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.