همون خونه رو بفروشین پول بزارین روش جای دیگه بخرین
اگه خوبن مادرشوهرت اینا یا خونه خوبیه سعی کن مدارا کنی همون جا بشینی چون واقعا با اجاره نشینی و این گرونی اصلا پسنداز نمیشه ما هشت ماهه اومدیم اجاره خیلی کم پول پسنداز میکنیم
خیلی زود ان شاءالله
نمیتونین این خونه رو بفروشید جای دیگه بگیرین ؟
منم خونه مال خودمونه اما بالای پدرشوهرم واین بده همش فضولی میکنن
منم آرزومه خونه دار بشم 😫 ن حقوق انچنانی داریم ن طلا ن هیچی ی ماشینه ک اونم شوهرم باهاش کارمیکنه خودمونم دیگ امیدی ب خونه دار شدن نداریم
والا من از خدام بود بهم خونه میدادن میشستم از مستاجری ک بهتره
ما پس چی بگیم نه زمین ن خونه اجاره میدیم🫠
سعی کن تا پول دستت میاد طلا بخری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.