تا ۳کیلو و نیم بچه باشع سایز ۰ اوکیه
بستگی به قواره ی لباس داره
من صفر قواره بزرگ گرفتم بچم ۳۶۰۰ بود
الان که حدودا چهار و نیم ایناس هنوز اندازشه
۳کیلو سایز صفر
بیشتر۱
صفر بخر.من برا پسرم خریدم صفر تا سه ماه .قشنگ تا سه ماه هم پوشید سه کیلو بود ب دنیا اومده بود.
بستگی به وزن داره
سایز یک هم چنان فرقی با صفر نداره
قواره هاش فرق داره
بستگی داره مثلا من اصلا خوشم نمیاد لباس بزرگ بگیرم که بخواد تا بزنم آستینش رو یا تا کجای بچه شلوار رو بکشم بالا، خیلی زشته. با تحقیق و تجربه اطرافیان که همه بچه های درشتی هم داشتن ۲ دست کامل صفر خریدم. نی نی خواهرم و دوستم جفتشون ۳۵۰۰ بود و تا ۱ ماهگی همچنان صفر می پوشیدن.
صفر
صفر تا سه ماه بگیر هر وزنی باشه اندازش میشه
صفر خدایی نکرده واسه بچه نارس یا ۲کیلوعه ولی شما ۱ بگیر من صفر به کارم نیومد اصن
ب نظرم یک بگیر چون بچه زود بزرگ میشه
بستگی به وزنش داره پسر من ۳/۸۰۰ دنیا اومد سایز ۱ پوشید
اگه تا ۳ کیلو و نیم اینا باشه بله سایز ۰
اکثرا صفره اگه وزن بالا باشه یک یا ختی دو
همش بستگی ب وزن بچت داره دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.