۹ پاسخ

آپتامیل و ببلاک شنیدم خوبه برای نوزاد چون نان خیلی سنگینه ممکنه معدش اذییت شه

مهدیه چطوری عزیزم ایگم اوسو ک کتون مثبت بی دکتر چه وت گو مال چنه؟

به نظرم نگیر اگه نخوره یا بهش حساسیت بده چی؟؟

از کجا میدونی شیر داری یا نه
از کجا میدونی چه شیرخشکی به بچت میسازه
من دوستم گرون ترین شیرخشک‌هارو خرید هر مارک خارجی و ایرانی فکرشو کنی خرید بچش لب نزد آخر شیرخشک یارانه‌ای(همین شیرخشک هاییکه بهزیستی میداد) بچش خورد

من سوپر امیل میگیرم

اپتامیل گرفتم
اره خوبه

نگير معلوم نيست شير خشكي كه ميگيري براي بچت خوبه يا نه چكاب كه بُردي دكتر به دكتر بگو برات تجويز كنه

ببلاک

میگن نان ۱ حالا نمی‌دونم

سوال های مرتبط