۵ پاسخ

سلام دوست عزیز قدم نورسیده مبارک یه سوال از زمانی که نمیدونستی بارداری دارم اینکه بعد از چند روز ازمایشت منفی شد و بعد از چندروز تاخیری امپول پروژسترون زدی که پریود بشی ولی باردار بودی

بیمارستان گفت هرچی میخای بگیر فقط یک باشه منم نان یک گرفتم

ب من گفتن ببلاک برای نوزاد سبک تره نان سنگینه

من نان گرفتم دادم تا همین الان هم نان میدم.نان اوپتی پرو

نان.

سوال های مرتبط

مامان خامه عسلی✨ مامان خامه عسلی✨ هفته سی‌وششم بارداری