خانمای شیرده ماکارونی میخورین?

۱۰ پاسخ

آره میخورم

من بخاطر شقاق مقعد و بواسیر دکتر منع کرد

اره.

اره خوبه شیرو زیاد میکنه اما خیلی سرده باعث نفخشون میشه بعدش چایی زنجبیل یا دارچین با نبات بخور

آره شیر رو زیاد میکنه

اره من میخورم مشکلی ندارم

دکتر ب من گفت حبوبات و لبنیات گاوی سبزیجات خام ممنوع هست

شیر رو زیاد میکنه چرا نخوری

اره منم مبخورم

من خوردم مشکلی برام پیش نیومد

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۱۳ ماهگی
مامان کارن وسورنا مامان کارن وسورنا ۱۳ ماهگی
مامان آقا کوچولو مامان آقا کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان محمد معین 🩵🤰 مامان محمد معین 🩵🤰 ۴ ماهگی