آره میخورم
من بخاطر شقاق مقعد و بواسیر دکتر منع کرد
اره.
اره خوبه شیرو زیاد میکنه اما خیلی سرده باعث نفخشون میشه بعدش چایی زنجبیل یا دارچین با نبات بخور
آره شیر رو زیاد میکنه
اره من میخورم مشکلی ندارم
دکتر ب من گفت حبوبات و لبنیات گاوی سبزیجات خام ممنوع هست
شیر رو زیاد میکنه چرا نخوری
اره منم مبخورم
من خوردم مشکلی برام پیش نیومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.