خانومای شیرده شماباغذا ترشی میخورین

۷ پاسخ

آره

ن ضرر داره، دختر من بدنش پاشید

اره منم میخورم . و تاثیری رو شیر نداره اخه فلفل هم میخورم

انقدر دلم میخاد بخورم میگن خوب نی

لره می خورم. پیام دوستی بده

منم گاهی میخورم

بله میخورم

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان میثاق🩵میرال🩷 مامان میثاق🩵میرال🩷 ۴ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۱۳ ماهگی
مامان آقا کوچولو مامان آقا کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان محمد معین 🩵🤰 مامان محمد معین 🩵🤰 ۴ ماهگی
مامان مهدی مامان مهدی ۳ ماهگی