۱۰ پاسخ

حبوبات و لبنیات و گوشت گاو و فست فود نمیخورم دیگه همه چی میخورم

من همه چیز میخورم

عزیزم حبوباتت رو دو روز خیس کن هر نصف روز هم هی آبشو بریز دور دوباره ای بریز اینجوری نفخش کامل گرفته میشه بچت دل درد نمیشه بعد بسته بندی کن بزار فریزر

من همه چی میخوردم یکم یکم.مامانم میگفت اگه دلت بخواد نخوری شیرت تلخ میشه.همه چیم چون از اول خوردم گیسو اذیت نشد

اسیر شدیم

همه چی‌میخورم

همه چی میخورم

من همه چی میخورم

همه چی میخورم

همه چی میخورم.

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۳ ماهگی
مامان آقا کوچولو مامان آقا کوچولو ۱۵ ماهگی