مامان های شیرده برای افزایش شیر چی میخورین

۱۲ پاسخ

صبحونه چای شیرین
دیگه من پودرزیره سبزوپودرزیره سیاه یادم میکنم یامیریزم تولیوان آب گرم باقندیاهمینجوری میخورم
سوپ جووبرنج ایرانی وجوپرک پای مرغ وسینه مرغ

دلستررررر عالیه
در جا افزایش میده

اب هویج

مهم اینکه خوب غذا بخوری نگران افزایش وزن اینا نباشی من اویل شیر افزا و آبگوشت زیاد خوردم بعد که شیر راه افتاد دیگه هرچی خوردم شیر داشتم

لاکتاول

قرص لاکتاول..دمنوش رازیانه اگه دختر داری اگه پسر نخور..کاچی..شیره خرما..خرما..اب هویج.شیرموز.ابگوشت.

از من انقدر کم شده هرچی میخورم تاثیر نداره شیر خشک میدم

چیزایی که واسه من تاثیر داره ماکارونی - شیرموز - آب هویج بستنی ولی خب بچه رو دلدرد میکنن نفخ دارن بعد ماکارونی من دم کرده سیخ شاطره میخورم

اب هویجم خیلیییی خوبه

چای نبات
تخم‌مرغ عسلی با روغن زرد
قرص لاکتاول
اینا برای من خیلی جوابه

آبگوشت زیاد بخور عزیزم
قرص یا قطره شیر افزا دمنوش رازیانه یا زیره سبز
چایی هم زیاد بخور

رازیانه

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان میثاق🩵میرال🩷 مامان میثاق🩵میرال🩷 ۴ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۱۳ ماهگی
مامان محمد سالار مامان محمد سالار ۱۱ ماهگی