۶ پاسخ

دلستر شیشه ای هستن مالت مزه زهرمار میده ولی هم گازش کمه هم درصد جوش

من همه طعمی میخورم نمیدونم زیاد میکنه یانه

دلستر کلاسیک

من لیمونادم میخورم شبرمو زیاد میکنه
دیشب هلوام خوردم خوب بود

دلستر تلخ خوبه اگه نی نی دل درد نداشته باشه چون گاز داره

دلستر تلخ جو

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🫶👑 مامان امیرعلی🫶👑 ۸ ماهگی
مامان محمد معین 🩵🤰 مامان محمد معین 🩵🤰 ۴ ماهگی
مامان عامر کوچولو💙🍼 مامان عامر کوچولو💙🍼 ۶ ماهگی