برو ان اس تی
منم کم شده بود رفتم
سلام بچها لطفا نظر بدید اسم پسر ک ب اسم اریا بیاد بگید
حتما برو
تکوناش کمه یا اصلا تکون نمیخوره
ای وای چرا نرفتی دکتر چطور تکون نخورده
کلا تکون نخورده یا کم تکون خورده عزیزم؟؟؟؟؟؟
سلام ۲ روز تکون نخورده و شما هنوز نرفتی سونو🫥🫥🫥
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.