۴ پاسخ

واسه منم از صبح همیجوره همش استرس دارم دق میدن ادمو

منم همینطورم

طبیعیه دیگه جا ندارن طفلیا فقط میتونن بچرخن مال منم همینطوره
بعضی روزا یکی دو تا تکون بیشتر نداره خیلی نگران میشم بعد روز بعدش بیشتر میشه خیالم راحت میشه

شاید جاش تنگ شده پسر منم تکون خوردنش خیلی کم شده یه وقتایی حالت لرزه میشه شکمم دیگه تکون نمیخوره منم میترسم

سوال های مرتبط